Jak kupować przez platformę B2B?
W pierwszej kolejności zaloguj się na swoje konto. Następnie dodaj do koszyka produkty, które Cię interesują. W podsumowaniu koszyka wybierz preferowaną formę dostawy oraz płatności. Potwierdź złożenie zamówienia klikając w przycisk na dole podsumowania koszyka.
Jak sprawdzić historię swoich zamówień?
Będąc zalogowanym przejdź do pulpitu użytkownika. Historię zamóień znajdziesz w zakładce zamówienia on-line.
Będąc zalogowany, wejdź w pulpit użytkownika, następnie w zakładkę adresy. W lewym górnym rogu pojawi się przycisk "Dodaj adres". Po jego kliknięciu pozostaje jedynie uzupełnić informację i kliknąć zapisz. Adres dostawy można również dodać podczas składania zamówienia. Wystarczy, że po wybraniu formy dostawy zostanie wybrana opcja "Nowy adres" i zostaną uzupełnione dan adresowe. Dodatkowo można zaznaczyć checkbox na dole formualrza, aby nowy adres zapisał się w książce adresowej.
Czy mogę kupić pojedynczą sztukę produktu?
W Hot Deals sprzedaż odbywa się wyłącznie w oparciu o pełne kartony produktu. Informacja o ilości sztuk w kartonie znajduje się na każdym produkcie w ofercie.
Odnośnie wszelkich niedogodności w zamówieniu prosimy o indywidualny kontakt.
Zamówienie realizowane jest po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto bankowe. W zależności od skompletowania zamówienia jest wysyłane kurierem na palecie/półpalecie.
Ze względu na specyfikę branży i różnorodność stock’ów nasz asortyment praktycznie zawsze się od siebie różni. Nowości pojawiają się regularnie na naszej platformie B2B oraz w dedykowanej ofercie produktowej.