Wybierz ustawienia regionalne:
Zatwierdź

Kategorie

Strony informacyjne

FAQ

Jak kupować przez platformę B2B?

W pierwszej kolejności zaloguj się na swoje konto. Następnie dodaj do koszyka produkty, które Cię interesują. W podsumowaniu koszyka wybierz preferowaną formę dostawy oraz płatności. Potwierdź złożenie zamówienia klikając w przycisk na dole podsumowania koszyka.

Jak sprawdzić historię swoich zamówień?

Będąc zalogowanym przejdź do pulpitu użytkownika. Historię zamóień znajdziesz w zakładce zamówienia on-line.

Jak dodać nowy adres dostawy?

Będąc zalogowany, wejdź w pulpit użytkownika, następnie w zakładkę adresy. W lewym górnym rogu pojawi się przycisk "Dodaj adres". Po jego kliknięciu pozostaje jedynie uzupełnić informację i kliknąć zapisz. Adres dostawy można również dodać podczas składania zamówienia. Wystarczy, że po wybraniu formy dostawy zostanie wybrana opcja "Nowy adres" i zostaną uzupełnione dan adresowe. Dodatkowo można zaznaczyć checkbox na dole formualrza, aby nowy adres zapisał się w książce adresowej.

Czy mogę kupić pojedynczą sztukę produktu?

W Hot Deals sprzedaż odbywa się wyłącznie w oparciu o pełne kartony produktu. Informacja o ilości sztuk w kartonie znajduje się na każdym produkcie w ofercie.

Zwroty i reklamacje

Odnośnie wszelkich niedogodności w zamówieniu prosimy o indywidualny kontakt.

Płatność i dostawa

Zamówienie realizowane jest po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto bankowe. W zależności od skompletowania zamówienia jest wysyłane kurierem na palecie/półpalecie.

Asortyment i nowości

Ze względu na specyfikę branży i różnorodność stock’ów nasz asortyment praktycznie zawsze się od siebie różni. Nowości pojawiają się regularnie na naszej platformie B2B oraz w dedykowanej ofercie produktowej.
 
Proszę czekać, trwa ładowanie....